Cerita ringkas pasal pagi tadi..
Amir ni kan memang habit dia suka mengempeng. Malam2 je asal terjaga sikit je nak kene sumbat nenen. kalau tak, menangis2 huhu...
Semalam macam biasa la, asal berbunyi je ummi sumbat nenen. tapi sambil mengiring je. Sebab amir kadang buat syarat nak ada benda dalam mulut ja..Kalau setiap kali nenen nak burp kan, wah alamatnya ummi memang tak tidur la..
Pastu pagi tadi lepas nenen yang betul2(duduk la), ummi burp kan. wah terus dia muntah semua. haa...overload la tu kot...itulah.....
Takpela macam mana pun yang penting anak ummi ni sihat....Hmm tengah terfikir2 nak buat entry English..Memangla ummi tu semua benda nak tulih tapi tak siap2 pun lagi...
Yang ada dalam kepala :-
1. Pengalaman di Germany - masa tu amir kecik tet je dalam perut ummi. 2 bulan.
2. Pengalaman BF
3. Pengalaman bersalin
4. Cerita amir lagi dan lagi dan lagi...
Hehe nama pun nak wat diari..pengalaman je la tajuknyer...

Hingga jumpa lagi...^__^
1 comment:
hehhehe..
saya tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu
Post a Comment