Together Till Jannah. Kerana kehidupan ini sementara…..

Tuesday, 17 July 2012

Ramadhan & Ummi

Assalammualaikum..




















Sekejap je terasa, counting di tepi blog ini sudah hampir ke destinasi.

RAMADHAN AL MUBARAK

Semoga dapat bertemunya, beribadat sebaiknya, sabar setingginya, kurang makannya, zikir sebanyaknya, tadarus sebagusnya...













Paling mencabar untuk ibu2 menyusu ini apabila tiba ramadhan, adalah pada hari cuti, bagi ummi lah.

Sebab pada hari cuti, amir akan datang menyusu sesuka hati, dan kadang-kadang sekerap mungkin.

Tubuh terasa sangat lemah.

Tapi harapnya kali ini dapat bertahan berpuasa sepenuhnya...Ameenn...

2 comments:

Xiet_Enigma said...

Salam Ramadhan Karim sister.

Dh second time ramadhan masih BF anak kan? wah, teruskan usaha n tingkatkan kekuatan! mana tahu nxt ramadhan sis preggy pulak?! hehe

All about a journal said...

salam ramadhan kembali...

yup2 dah second time..doa2nya boleh genapkan penyusuan 2 tahun..
Definitely kena tingkatkan usaha, kekuatan and kesabaran hehe...

Ameen untuk doa xiet yang preggy tu..hehe...